
- Maszyny do szycia(98)
- Owerloki(21)
- Coverloki i Covery(11)
- Hafciarki i maszyno-hafciarki(51)
- Podszywarki(2)
- Plotery tnące i akcesoria(73)
- Maszyny przemysłowe(5)
- Termotransfer(1)
- Igły do maszyn do szycia, owerloków i hafciarek(117)
- Stopki do maszyn do szycia(142)
- Akcesoria do maszyn(73)
- Stopki i akcesoria do hafciarek(148)
- Programy do projektowania haftów(9)
- Prasowanie(16)
- Stopki i akcesoria do owerloków i coverów(65)
- Krojenie(184)
- Wyposażenie pracowni(9)
- Akcesoria krawieckie(25)
- Części zamienne(125)
- Nici(64)
- Oleje i Spraye(14)
- Książki i Wykroje(20)
- Wycofane z oferty(97)
Nowości
Promocje








































U nas kupisz produkty na raty 0% rozłożone na 10 lub 20 rat.
Wygodnie i szybko!


2. Czekaj na kontakt konsultanta Santander Consumer Banku
Konsultant Banku zadzwoni do Ciebie w celu uzupełnienia dodatkowych danych
- przygotuj dowód osobisty oraz informacje nt. wysokości i źródła dochodów.
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

3. Podpisz dokumentację kredytową
Dalsze postępowanie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej zależy od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy o kredyt.
1. Umowa online
Santander Consumer Bank udostępni do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF), z którą zapoznanie się potwierdzisz również elektronicznie. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, należy zrealizować przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w Panelu Klienta.
2. Umowa doręczona za pośrednictwem firmy kurierskiej
Santander Consumer Bank wyśle do Ciebie kurierem dokumentację kredytową. Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego. Następnie złóż podpisy w oznaczonych miejscach, dołącz dodatkowe dokumenty (jeśli były wymagane) i przekaż kurierowi.

4. Dostawa towaru
Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) lub podpisanej (Kurier) dokumentacji kredytowej i jej pozytywnej weryfikacji, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
1 Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z naszym sklepem.
Prosimy o kontakt telefoniczny: 506838309 lub mailowy: sklep@krakmasz.pl
Propozycja 10x0% 1:
1 Dla kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, dla propozycji „10x0%” wyliczenia dla przykładu reprezentatywnego na dzień 01.10.2019 r.: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 0%; cena towaru 1300 zł; stała stopa oprocentowania kredytu 0%; całkowita kwota kredytu 1300 zł; całkowita kwota do zapłaty 1300 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł; czas obowiązywania umowy: 10 mies., wysokość 10 równych rat miesięcznych 130 zł. Propozycja kredytu obowiązuje dla umów zawartych w terminie od dnia [24.12.2019] r. do dnia [31.12.2020] r.
Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl
Propozycja 20x0% 2:
2 Dla kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, dla propozycji „20x0%” wyliczenia dla przykładu reprezentatywnego na dzień 01.10.2019 r.: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 0%; cena towaru 2000 zł; stała stopa oprocentowania kredytu 0%; całkowita kwota kredytu 2000 zł; całkowita kwota do zapłaty 2000 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł; czas obowiązywania umowy: 20 mies., wysokość 20 równych rat miesięcznych 100 zł. Propozycja kredytu obowiązuje dla umów zawartych w terminie od dnia [24.12.2019] r. do dnia [31.12.2020] r.
Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl